Det er 2 måter å få tilgang på hvis firmaet du jobber i allerede er registrert som kunde hos oss.
1. Få en kollega som allerede har tilgang til å registrere deg
Har en i firmaet du jobber for allerede tilgang til nettbutikken?
Da kan de enkelt gi deg tilgang ved å registrere deg:
- Kollegaen din logger seg inn med sin private innlogging
- Går inn på "Profil" på "Min side"
- Trykker på "Legg til ny kontaktperson"
- Fyller inn detaljene dine
- Lagrer
Deretter kan du logge deg inn via:
- "Logg inn" med mailadressen og passordet som kollegaen din fylte inn.
- NB: Det har hent at passordet ikke virker.
No worries, da bare tar du "Glemt passord" så får du tilsendt et på mail som fungerer.
(Husk å sjekk "søppelpost" om mailen ikke dukker opp)
Vipps så har du tilgang til firmaets innlogging du også.
2. Få oss til å opprette en bruker til deg på kundenummeret ditt
Har du ikke kollegaer som kan gi deg tilgang, så kan selvfølgelig vi gjøre det for deg!
Da bare kontakter du oss, så fikser vi det.